Karlsson har ju varit skit bra eller hur, Starkovs fantastiska prestation under Tryout perioden undgick ju knappast någon, självklart skulle han ha förlängt.
Anger har ju gjort det man förväntat sig, och Jeppes utveckling pekar spikrakt uppåt.
Sedan har vi fransosen, med sin härliga fartfyllda skridskoåkning är han ett perfekt vapen i såväl BP som PP. Tänk om alla tog så få korkade utv som honom, då hade vi legat i Topp.
Och våran sportchef är ju ständigt på hugget.
Vår ekonomi är så ansträng att det inte finns pengar till ett nyförvär, eller kanske nån spelare andra lag skickat. Det finns förmodligen inte så många alternativ än att frigöra en del kapital som är låst i truppen om inte någon sponor knackar på och vill skänka en slant.
Men vi vet att du har varmt öga till Linkan, viket är fint
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tycho: Jo jag förstår hur du tänker nu:
Karlsson har ju varit skit bra eller hur, Starkovs fantastiska prestation under Tryout perioden undgick ju knappast någon, självklart skulle han ha förlängt.
Anger har ju gjort det man förväntat sig, och Jeppes utveckling pekar spikrakt uppåt.
Sedan har vi fransosen, med sin härliga fartfyllda skridskoåkning är han ett perfekt vapen i såväl BP som PP. Tänk om alla tog så få korkade utv som honom, då hade vi legat i Topp.
Och våran sportchef är ju ständigt på hugget.
Vår ekonomi är så ansträng att det inte finns pengar till ett nyförvär, eller kanske nån spelare andra lag skickat. Det finns förmodligen inte så många alternativ än att frigöra en del kapital som är låst i truppen om inte någon sponor knackar på och vill skänka en slant.
Men vi vet att du har varmt öga till Linkan, viket är fint