1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204238

Sv: Apropå nånting...

RocknRolf2: En sak jag retat mig otroligt mkt på hos Tj o Timrå är all jäkla negativ publisitet i media, som Tex:, "Vi skall sänka spelsar budget", "Vi vill ha löne tak", "Vi har inga pengar" "Ingen är värd dessa pengar" etc.

Vad i dessa uttalanden för något gott med sig??.  Kan ju bara tänka mig att agenterna och spelare ryggar till när de hör dessa menlösa fraser i tidningar o tv.

Man framställer sig som  en jäkla gnällförening i tid o o tid, tack o lov så var det ett tag sedan man grinade ut i tidningen.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: Jo, sådär låter det alltid även när det bevisligen går att vaska fram pengar. Jag vet inte riktigt vad den typen av mörkläggning ska föra med sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.