Inlägg: 1204729
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Det man gör idag skulle man ha gjort för över en månad sen. Det syntes tydligt hur laget fungerade redan då. Hela den här situationen har man försatt sig själva i.
Fan inte ens Månsson som verkade vara ett öppet mål kunde de fixa, och tillråga på allt så skämmer man ut sig med idiotiska kommentarer i press.
Realist: Fan vet, man kan aldrig lita på Linkan. Att mörka någonting för Linkan betyder att ljuga rätt ut.
Fan inte ens Månsson som verkade vara ett öppet mål kunde de fixa, och tillråga på allt så skämmer man ut sig med idiotiska kommentarer i press.
Realist: Fan vet, man kan aldrig lita på Linkan. Att mörka någonting för Linkan betyder att ljuga rätt ut.
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Tror tyvärr inte att T-J skulle godkänna en sådan åtgärd, då skulle han o övriga ansvariga måsta erkänna att dom misslyckats i sina uppdrag o det är det inte värt i T-j;s ögon.....
Stolthet o dumhet går hand i hand i vissa världar!
Stolthet o dumhet går hand i hand i vissa världar!
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Är det nån här som vet hur det står till med ekonomin?.Finns det pengar att värva?.Är det från Finland det blir isåfall.
Då kan det ta lite tid. Skall man få en sponsor att slanta upp rätt stora belopp inbillar jag mig att det ska dras för styrelsen i alla fall. Detta är det enda som jag ser skulle vara varför det skall behöva ta sådan tid.