Realist: Jag säger utan något som helst tvivel att förlusten mot Rögle är det sämsta sedan 90-talet. Då tabellplacering och allt inräknat.
Inlägg: 1204749
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Instämmer...Till o med värre än modo borta faktiskt! Egentligen en omöjlighet att förlora en sån match