Varför ens konstruktivt Olle? Bara att kasta så mycket dynga man kan rakt ut så kanske dom vänder hela jävla steken och tänker "Helvete vilka idioter, vi kan spela hockey och nu jävlar ska ni få se på annat."
Får man ge minuspoäng på spelarna skulle 99% av laget ha det, det är fan helt värdelöst.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Får man ge minuspoäng på spelarna skulle 99% av laget ha det, det är fan helt värdelöst.