1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1205401

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
sarg ut:

Ja, det behövs nog både på och utanför isen! Att förlora borta mot LHC med 4-2 är ingen katastrof! Det kan alla göra. Men det är när man ser förlamningen i försvarsspelet speciellt på 2-1 och 4-2 målen! Det är ju för fan inte sant!!! Med sån kvalitet på lirare hamnar man i bottenträsket! Är ju så enkelt att förklara varför det är som det är!!

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Det har varit 10 trevliga år i elitserien.
Tack för allt Timrå IK

Eftersom det inte verkar vara intressant för ledningen att aggera så är det nog tyvärr över för den här gången.

Vill vi vara kvar så:
- Vi vehöver en rutinerad kvalserietränare typ Boork
- Vi behöver en spelskicklig center typ Bremberg
- Vi behöver en offensiv back av klass.

Timrå IK är dom bästa.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Visst har vi spelat 11 bortamatcher nu va? Och 11 förluster på dessa!

Är inte det skäl nog att sparka Challe så vet inte jag...?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer