Knylan: Jag stämmer in i dina farhågor. Jag är exilare. Jag är så jävla förbannad och har varit så under stort sett hela säsongen. Minst tre av mina senaste migränanfall har en direkt koppling till TIKs agerande på isen. Jag är i Sundsvalltrakten endast en/två gånger per år. Men jag lovar att om ingenting händer tills nästa gång jag kommer upp kommer jag att knö mig upp till styrelsefolket på läktaren, det som därefter händer vet ingen
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Redigerad kommentar