mikenomad: ...håller med 100%, det är otroligt tråkigt att en spelare med sådana kvalitéer ska behöva råka ut för sånt här, jag minns första eller andra matchen jag såg med honom förra säsongen; jag tänkte "Wow!....han är för sjutton nästan lika bra som Kenny...ÄNTLIGEN en riktig klassback till Timrå, det här är KANON"....sen blev känslorna blandade mellan stänkarna i krysset och alla "förkylningar".
Jag hoppas att Lello verkligen får ihop livet igen och då är han mer än välkommen tebaks till Timrå enligt mig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
jag minns första eller andra matchen jag såg med honom förra säsongen; jag tänkte "Wow!....han är för sjutton nästan lika bra som Kenny...ÄNTLIGEN en riktig klassback till Timrå, det här är KANON"....sen blev känslorna blandade mellan stänkarna i krysset och alla "förkylningar".
Jag hoppas att Lello verkligen får ihop livet igen och då är han mer än välkommen tebaks till Timrå enligt mig.
Redigerad kommentar