Inlägg: 1205717
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Klint Östwood: Vore trevligt med bremberg. Men med lagen om all jävlighet så skulle jag inte förvåna mig om han skulle floppa här.
Ja, blir kul att se vem det är!
Hoppas verkligen Fredrik Bremberg kommer! Bara det att han har dementerat ryktena med att säga att han inte vill spela i sverige.
hihihihihi 0.0% chans!