-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4948)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Däremot tycker jag personligen att Fredrik Bremberg skulle vara en klockren förstärkning. Jag ser nog hellre att man räddar den här säsongen genom att värva riktig spetskompetens. Och till skillnad mot dig är jag rätt övertygad om att Bremberg skulle göra riktigt bra ifrån sig i Timrå. Att Bremberg skulle bli en flopp är ungefär lika sannolikt som att Anders Huss skulle göra comeback på isen.
Jag tror inte på att plocka in spelare som vi inte riktigt vet kommer att producera eller leverera. Den tiden finns inte. Satsa på säkra kort, om såna finns vill säga. När sedan säsongen är till ända så bör man snabbt som ögat sätta igång förändringsprocessen i föreningen. Jag skulle mer än gärna se att Christer Ericsson får rollen som klubbdirektör. Redan där skulle mycket vara vunnet.