Nybbe: Vi ville ha honom men när man fick reda på att Kokko och Brynäs kommit långt i förhandlingarna så valde man att låta honom vara. Kutym eller vad man nu vill kalla det för.
Och eftersom fokus har legat på att förstärka forwardssidan så har jag viss förståelse att vi bara var "tvåa" när det gäller Kokko.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Och eftersom fokus har legat på att förstärka forwardssidan så har jag viss förståelse att vi bara var "tvåa" när det gäller Kokko.