Som jag minns det (ang. Kokko) så var han redan "klar" för den där Finska klubben när han började imponera i Timrå. Det var inte så att vi nobbade honom trots succén i slutet av säsongen. Så minns jag det iaf.
Inlägg: 1205777
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
dr-nix: Kan ju även jag minnas fel men var det inte han som ville ha svar redan på hösten men fick nobben då.