Inlägg: 1205873
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
diffe: En bra back är en bra back. Man har ju haft som mål att bygga en starkare backsida och värva tyngre killar inför säsongen, det har ju verkligen gått jättebra. In med vad som helst som är bättre än Skogs.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
diffe: Jag vill att Challe ska gå, sen om någon spelare ska gå med honom är jag osäker på. Jag skulle verkligen inte ha något emot Bremberg då det kanske kan visa sig = två nyförvärv.
På backsidan kan jag bara beklaga att inte Sanny valde oss.
På backsidan kan jag bara beklaga att inte Sanny valde oss.
Men som det ser ut nu, här inne på HS så verkar ni vilja sparka hela laget, räcker det inte med Challe tror ni? Visst Anger har väl inte kommit till sin rätt, men jag tror att han kommer dit snart....