Hahl Bundy: Ja inte lär vi ju stänga matchen tidigt..... OM det skulle bli vinst så blir det en lyckosam uddamålsvinst.
Inlägg: 1206231
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
BlackBay: Vi har 4-1 o så blir det 2 mål på en minut. Det kan bara drabba oss.