1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1207129

Sv: Silly Season 09/10

RocknRolf2: En klubb med Frölundas plånbok hade garanterat värvat tidigare helt klart. Men Timrå är inte gjorda av pengar. Med det sagt så tycker jag du är konstig.

Serien inleddes för två månader sedan. Du menar alltså att man skulle ha letat efter nyförvärv från dag 1. Vad gäller Sonnenberg & Caslava så tror jag att man absolut trodde att de skulle göra en större skillnad för totalen än vad de har gjort även om jag anser att bägge två varit bra.

Jag tycker det är rimligt att tro att man började leta efter nyförvärv ungefär samtidigt som Sonnenberg anslöt och det är ungefär 1 månad sedan.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.