1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1207658


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Friman SR:
IKEA ? varför Modo och inte Timrå?

Modo och dess ledning har sedan SM guldet försökt köra ner sin förening i skiten,vad händer? man grinar ut i media och sponsorer kommer springande.

Timrå ik fortsätter med att göra samma sak (men SM guld kan vi drömma om)
Vi gör som modo,vi tar in en konsult som sparkar ledningen som får en stor fallskärm,vi skickar ett pressmeddelande att det gåt åt helvete, då betsämmer sig Z:a Regin och Pyrre att komma till undsättning,gratis förstås.
Spelarna med Anger i spetsen bestämmer sig för att sänka sina löner så att Z.a kan få hit Cleary och Datsyuk som radarpartner,han säger även att om inte P3 får vara kvar istället för att bli utlånad till KB65 så ställer han inte upp.
Ett par dagar senare kallar Timrå till presskonferans och meddelar att Hägglundsdrives blir ny storsponsor.

*vaknar alldeles kallsvettig*

Sv: Apropå nånting...
.....

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.