250kg kärlek: Ja, herregud. Jag tycker det känns lyxigt så länge man har tak över huvudet. Man ska inte förhäva sig.
Inlägg: 1207692
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Annars ryktas det om att IKEA ska gå in och ta över sponsringen av Modos arena, efter att tre års förknippande med Modo dragit Swedbank mot ruinens brant.
Mina källor säger att detta ovanliga drag från vanligtvis sponsringsförsiktiga IKEA är en del i en massiv marknadsföringskampanj för sin nya badrumsserie "Snippis & Pluppis".
Namnet på den nya arenan är inte helt klart än. Ledningen tänkte inledningsvis rida på Modos slogan och puffade för Framstjärt Arena. Det ogillades dock starkt av Kamprad himself, som i stället för bidé-associationerna ville lyfta fram den toalettstol han personligen tror mest på.
Hur bra 'BAJSA Arena' ligger i folkmun debatteras dock in i det sista.
Kl 13 får vi svaret.
Mina källor säger att detta ovanliga drag från vanligtvis sponsringsförsiktiga IKEA är en del i en massiv marknadsföringskampanj för sin nya badrumsserie "Snippis & Pluppis".
Namnet på den nya arenan är inte helt klart än. Ledningen tänkte inledningsvis rida på Modos slogan och puffade för Framstjärt Arena. Det ogillades dock starkt av Kamprad himself, som i stället för bidé-associationerna ville lyfta fram den toalettstol han personligen tror mest på.
Hur bra 'BAJSA Arena' ligger i folkmun debatteras dock in i det sista.
Kl 13 får vi svaret.
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Vad det gäller huvudsponsor är det nog många som dreglar över namn som EON eller Skellefteåkraft. En arena slukar mycket dyr ström idag.
Kraftig belysning och stora kompressorer som dundrar o går.
Jag tror inte att Timråik vill byta till nån godis eller kaffetillverkare.
Ej heller till nån Jordbrukskassa eller konsum.
Vad de gäller IKEA så känns väl HV71 som det naturligaste
Kraftig belysning och stora kompressorer som dundrar o går.
Jag tror inte att Timråik vill byta till nån godis eller kaffetillverkare.
Ej heller till nån Jordbrukskassa eller konsum.
Vad de gäller IKEA så känns väl HV71 som det naturligaste