1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1207868

Sv: Apropå nånting...
NuMo: Alla modolider i hela världen är övertygade om att det blir SM-guld nu.
Själv håller man på ett lag som är ohjälpligt sist och akterseglade. Hoppas att ni håller en liten tumme för oss i kvalserien. Om ni nu hinner det för allt slutspelande, förstås.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Roligt med en förening där det händer nått, inte bara en massa snack.....Vi såg ju i går vad TIK"s ledning pysslar med!
Modo är räddat, vem vilka ska rädda TIK?

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Inte blir det något SM-guld bara för att man byter namn på arenan inte.

Och under regndagarna har vi bara soltorkade gamla gummistövlar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.