Inlägg: 1207872
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pär: Händer nåt? En förening som är körd så långt ner i botten som det går,då måste det hända nåt förr eller senare,mem,men det kommer ett liv elller spel efter detta också,hoppas ni överlever.
Sv: Apropå nånting...
Pär: Händer ju massa i Timrå också. Senast i går formligen sprutade det in spelare. Sen om man inte gillar klassen på dom är en annan sak.
Modo räddat? Sista jag kollade låg dom också på kvalplats. Dock ointagliga en pinne före oss.
Modo räddat? Sista jag kollade låg dom också på kvalplats. Dock ointagliga en pinne före oss.
Modo är räddat, vem vilka ska rädda TIK?