Inlägg: 1207881
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pär: Kan inte du och alla andra som gnäller på de här värvningarna tala om vilka tillgängliga spelare, som vill hit, Timrå skulle värvat istället? Linkan kan inte trolla fram spelare, finns de inte på marknaden går de inte att få hit.
Är ledningen/styrelsen för stollt, eller har man helt enkelt för dåliga relationer?
Med gårdagens värvningar kan man ju undra...Det är väl på toppen vi behöver spelare, och rollspelarna som saknas i dagsläget....Ska vi uppåt i tabellen räcker inte den här satsningen/Nödlösningen...(Har dom inte lärt sig nått?)