Inlägg: 1207877
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Sen kan man ju undra hur relationerna är med sponsorerna, borde väl ha varit läge att utnyttja dom i det här prekära läget man ställt sig i.
Är ledningen/styrelsen för stollt, eller har man helt enkelt för dåliga relationer?
Med gårdagens värvningar kan man ju undra...Det är väl på toppen vi behöver spelare, och rollspelarna som saknas i dagsläget....Ska vi uppåt i tabellen räcker inte den här satsningen/Nödlösningen...(Har dom inte lärt sig nått?)
Är ledningen/styrelsen för stollt, eller har man helt enkelt för dåliga relationer?
Med gårdagens värvningar kan man ju undra...Det är väl på toppen vi behöver spelare, och rollspelarna som saknas i dagsläget....Ska vi uppåt i tabellen räcker inte den här satsningen/Nödlösningen...(Har dom inte lärt sig nått?)
Modo räddat? Sista jag kollade låg dom också på kvalplats. Dock ointagliga en pinne före oss.