Inlägg: 1208418
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu kan det säkert vara en massa dolda inkomster också men enligt Aftonbladet så är våran Charles Berglund den tränare som har näst högst lön i Elitserien. Ska bli skönt att bli av med den lönen nu i vår.
Wikegård visade EN sekvens i ETT byte, jag tyckte inte det han visade överensstämde med matchen i övrigt, utan Timrå lyckades faktiskt checka bättre än i många tidigare matcher i år.
Redigerad kommentar