RTS: Det märks faktiskt att Voutalainen är borta. Han lyfter HVs PP ytterligare en dimension. Anar att Hv kommer ut till sista med order om att bli mer aggresiv framför Lindbäck, mer puckar mot mål sedan ringer det. Lindbäck håller oss kvar i matchen.
Jo, en sak till. I Antarktis är det kallt men jag ser en spelare som skulle få Antarktis att framstå som rena tropik-chartermålet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
RTS: Det märks faktiskt att Voutalainen är borta. Han lyfter HVs PP ytterligare en dimension.
Anar att Hv kommer ut till sista med order om att bli mer aggresiv framför Lindbäck, mer puckar mot mål sedan ringer det. Lindbäck håller oss kvar i matchen.
Jo, en sak till. I Antarktis är det kallt men jag ser en spelare som skulle få Antarktis att framstå som rena tropik-chartermålet.