Inlägg: 1208843
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Pätr: Gosh vilken skön seger. Inte ett dugg rättvist men det skiter jag i. Fortfarande några spelare som gömmer sig.
Piros vill i alla fall jag se i en mer offensiv omgivning och gärna i PP.
HV71 - Anders Lindbäck 0-2. Fy satan vilken match han gör. Varför har han inte spelat så här tidigare för?
Piros vill i alla fall jag se i en mer offensiv omgivning och gärna i PP.
HV71 - Anders Lindbäck 0-2. Fy satan vilken match han gör. Varför har han inte spelat så här tidigare för?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Skönt med enkla segrar där man kan sitta lugnt tillbakalutad och njuta.
Mycket skönt.
Lindbäck hyfsad...
Mycket skönt.
Lindbäck hyfsad...
Appropå att du tackade Gud och Jesus:
Vad är kristendomen utan Jesus?
SVAR: Judendom.
Vad är Modo utan Foppa?