Inlägg: 1208856
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Nu njuter vi allihopa bara ikväll...
Som vi är värda detta efter denna säsongsinledning!
Som vi är värda detta efter denna säsongsinledning!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
liston: Om Petré. Bara börja om på ruta ett Linkan. Någon fler back på stand-by?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
liston: Är det axeln lär det vara slutspelat i Timrå iaf. Han åkte ju med axeln rakt in i sargen. Jag hoppas att det "bara" var smärta och att han kan lira på lördag.
Hur gick det med P3?