Kramer: Jag firar segern med kvällsfika. Sanslös match. Precis något sånt här som vi behövde! Lindbäck var sjuk, en av de bästa målvaktsmatcherna i Timrå någonsin.
Inlägg: 1208896
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
RocknRolf2: Själv firar jag med lite glass..nu ser vi framåt med förhoppning!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
RocknRolf2: Hoppas han fortsätter på den här banan. Och förhoppningsvis är det inte så illa med P3