Anonymous: Nu var ju Leners lön baserad på sex månader enligt artikeln? Challe med sitt 12 månaders har förmodligen näst högst lön ändå baserat på årsinkomst. Men månadslönen den ligger väl i klass med snittlönen för en ES-spelare. Runt 70-80 per månad.
Inlägg: 1209087
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frella: Undra om inte snittet är lite högre rent av med tanke på att lönebudgeten ifjol va 30 miljoner för Timrås A-lag har jag för mig.