orion: Håller jag helt med om. Hade det varit Liv som gjort 53 räddningar och nollat oss så hade han väl legat och spelat på läpparna i något hörn i lyckorus just nu.
Inlägg: 1209110
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
....så skulle jag inte ha något som helst emot att denne spelare kom tillbaks till Timrå nu.