1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1209261

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Huge: Jag tror inte på journalister som skriver något negativt om Timrå. Det är ett tecken på att journalisten är onyanserad och fallen för fabricering.

Timrå gör aldrig fel. Ingen spelare i laget heller. Om inte klubben går ut och säger att spelaren gjorde fel. Då har han gjort fel.
Tomas Johansson har förklarat att uttalandet var feltolkat. Då är det så. Alla som påstår något annat är onyanserade, inkompetenta människor som bara vill skada klubben.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26

Bragd-Birger: Klart att Huge vill skada/skaka/röra om i Timrå IK. Det är bara "business as usual" och inget att oroa sig för.
Nu är det fokus framåt och Clöbben på lördag.
Minns ni när Manderville tacklade Norrena i slutspelet och den samme fick spatt... Åh, nostalgi...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.