1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1209461

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
The Palm:
Med coachandet igår så kan väl åtminstone några här inne erkänna ett visst mått av kunnande hos den gode Berglund?
Defensiven var vattentät igår då man för en gångs skull höll motståndarna på utsidan. Åtminstone i de flesta fall.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
stefan jalonen: Helt riktigt. Men den taktiken hade du och jag iofs kunnat tipsa om gratis redan match 1 på säsongen. Jag vill inte sparka Challe riktigt än. Men vi skall inte under några omständigheter förnya/förlänga kontraktet. Men Challe har inte visat upp någon direkt spetskompetens som tränare i Timrå och jag börjar bli trött på dåliga grundspelsplaceringar.. Om vi kunde hitta en kombination av Kentas grundseriekompetens och Challes slutspelskompetens så är vi i hamn igen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.