Inlägg: 1209735
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Kattgubben: Corso! Vilken kille! Nu får dom gå och vinna det här också så jag kan trycka upp denna match i mina polares ansikte!! :P (bor nu mer i Linköping och fick minsan höra då LHC vann förra matchen...)
Corso