1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1209964

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28

Bragd-Birger: När vi förlorar är det challehockey och när vi vinner är det timråhockey.

Här har inget ändrats ser jag.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
JimmyH: "När vi förlorar är det challehockey och när vi vinner är det timråhockey."

Japp, precis så är det. Så nu hoppas vi att Challe fortsätter köra sin prestigelösa stil och helt går över till timråhockey.

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
JimmyH: Inte här kanske, men väl på isen.
Som jag skrivit tidigare: jag anser att det är precis samma visa i år som det var förra säsongen. Vi börjar med ett mongospel som inte funkar alls, sen går vi tillbaks och börjar 'spela enkelt' och då funkar det igen.

Men, det är möjligt att jag är helt dum i huvudet och att det jag ser bara är felaktiga synapser i min egna hjärna. I s f är jag nog ganska lätt att argumentera omkull.
Att köra 'när vi vinner/när vi förlorar' funkar dock sisådär.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.