mikenomad: Jag tycker Du slår huvudet på spiken i detta att ju mer prestigelöshet Challe visar o det tycker jag nu märks både på isen o också även lite utanför på hans kommentarer...desto mer jobbar spelarna enl det gamla TIKväg (is ) vinnande spel sättet alla jobbar som en sluten enhet ..
Inlägg: 1209971
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
htikare: Ja nu börjar det likna det som ska vara, alla jobbar för laget. Jag instämmer med fler att Challe bör ersättas efter sässongen.
//Klykan
//Klykan