Inlägg: 1209980
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
The Palm:
Varför skulle det vara omöjligt? jag tror det finns anledning att tro det motsatta om Challe själv vill. Han verkar vara omtyckt i organisationen annars borde väl han fått gått under våra svackor som brukara vara en populär metod i motgång.
Varför skulle det vara omöjligt? jag tror det finns anledning att tro det motsatta om Challe själv vill. Han verkar vara omtyckt i organisationen annars borde väl han fått gått under våra svackor som brukara vara en populär metod i motgång.
Förhoppningsvis förenklar det rekryteringen tills nästa år. Timrå är s a s en trygg arbetsgivare att arbeta för.
Otroligt fantastiskt härlig seger idag. Som vanligt blir Timrå framburna av oss på läktaren. Vi kör samma race mot Brynäs också så kan vi fan vara på slutspelsplats efter nästa omgång. Helt galet!