Det som är roligast att se nu är alla dessa som säger att truppen vart för dålig, ÄR truppen för dålig? Challe har ju inte haft en bra trupp att få ihop, hur kan man skylla på tränaren, osv? Suger verkligen Menuier så jävla mycket? Suger truppen?.......Suger laget? Laget har kämpat som fan, hela tiden fan alla har kämpat ju, nåt har förändrats javisst självförtroendet.
Såklart har Challe inte ändrat nåt? eller....hur e det med det egentligen?
Man behöver ju inte va Einstein precis men det kanske är för mycket begärt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Suger verkligen Menuier så jävla mycket? Suger truppen?.......Suger laget? Laget har kämpat som fan, hela tiden fan alla har kämpat ju, nåt har förändrats javisst självförtroendet.
Såklart har Challe inte ändrat nåt? eller....hur e det med det egentligen?
Man behöver ju inte va Einstein precis men det kanske är för mycket begärt.