Inlägg: 1210038
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Simmalugnt: ajaj, lät inte som ett helt lyckat slut där ;-) Vad hade "brynäsjävel'n" gjort då :'P
Ändå känner man sig rätt miserabel....sönderslagen näve på en brynäsjävel och flickvännen är ute och ränner....nä, där kom hon hem i alla fall....bra....nån som tycker synd om en....