John K: Jag trodde på en målsnål tillställning mot Linköping (tippade 2-1) men mot Brynäs hoppas jag på lite islossning och säger 5-2. Fem mål framåt mot seriens målsnålaste lag? Ja, men fråga mig inte hur det kommer gå till! Sista målet i öppen kasse. Kanske till och med de två sista med Markström i båset.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
John K: Jag trodde på en målsnål tillställning mot Linköping (tippade 2-1) men mot Brynäs hoppas jag på lite islossning och säger 5-2. Fem mål framåt mot seriens målsnålaste lag? Ja, men fråga mig inte hur det kommer gå till! Sista målet i öppen kasse. Kanske till och med de två sista med Markström i båset.