Hahl Bundy: Äh, Timrå ska och bör greja det i kväll ändå. Precis som Jimmy är inne på lär det knappast vankas klang & jubelföreställning, men i den form Timrå för närvarande befinenr sig i så...bör det gå vägen.
Men, framförallt Sonny är en tung jobspost. Hans plats framför motståndarkassen och tillhörande styrningar är poesi. Dock inget ont som inte har något gott med sig. Nu får Anger äntligen en chans att på allvar visa om han har någon juice kvar eller ej. Låt oss hoppas att han tar den.
Själv missar man matchen. Känns inte alltför jävligt ändå, med tanke på att det är 'offensiva Brynäs' vi möter. Kan inte vara många som inte kallar sig Huge som finner detta lag underhållande ö h t.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Precis som Jimmy är inne på lär det knappast vankas klang & jubelföreställning, men i den form Timrå för närvarande befinenr sig i så...bör det gå vägen.
Men, framförallt Sonny är en tung jobspost. Hans plats framför motståndarkassen och tillhörande styrningar är poesi.
Dock inget ont som inte har något gott med sig. Nu får Anger äntligen en chans att på allvar visa om han har någon juice kvar eller ej. Låt oss hoppas att han tar den.
Själv missar man matchen. Känns inte alltför jävligt ändå, med tanke på att det är 'offensiva Brynäs' vi möter. Kan inte vara många som inte kallar sig Huge som finner detta lag underhållande ö h t.