Kattgubben: Tänk på att det är en måstematch och tillika en sexpoängsmatch, tänk också på Timrås facit i måstematcher - törs du fortfarande chansa på 1 poäng..?
Inlägg: 1210581
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Kerstin_k: 6 poängsmatch? Snarare 3 eftersom vi har samma poäng :)
Men vi bör vinna ändå. För fridens skull :)
Men vi bör vinna ändå. För fridens skull :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Kerstin_k: Max en poäng.. kolla på Brynäs kryss-statistik liksom ;)
Vi förlorar i Sudden är mitt tips
Vi förlorar i Sudden är mitt tips