FAN vilken besvikelse!
Inlägg: 1210990
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Olle:
Hur kan man spela Karlsson på backen, en som ståt i tv och säger att han var helt slut i slutet på 3:e.
Vad tänkte herr Berglund där?
OT 4-3 och han slänger in honom.
Fan vad jag saknade Sonnenberg idag.
Hur kan man spela Karlsson på backen, en som ståt i tv och säger att han var helt slut i slutet på 3:e.
Vad tänkte herr Berglund där?
OT 4-3 och han slänger in honom.
Fan vad jag saknade Sonnenberg idag.