Inlägg: 1211166
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Skarin:
Domarinsatsen är under all kritik tycker jag, med tanke på att det nu faktiskt var TVÅ huvuddomare också. Uppenbarligen kan dom inte bättre, fast det är ju inte deras fel att nå'n mindre vetande har anställt dom, men varför betala för två?
Domarinsatsen är under all kritik tycker jag, med tanke på att det nu faktiskt var TVÅ huvuddomare också. Uppenbarligen kan dom inte bättre, fast det är ju inte deras fel att nå'n mindre vetande har anställt dom, men varför betala för två?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Skarin: Maxflyt? Hur menar du då?
Modo hade 13-3 i skott efter första och borde haft minst 3-0, sen bjuder vi på 2 kassar, riktigt snygga bjudningar för den delen men lyckas kvittera med 2 sek kvar å de var flyt, men med 3 ramträffar innan så känndes de ytterst rättvist
På ot var de inge snack när det blev spel 3 mot 3.
Modo hade 13-3 i skott efter första och borde haft minst 3-0, sen bjuder vi på 2 kassar, riktigt snygga bjudningar för den delen men lyckas kvittera med 2 sek kvar å de var flyt, men med 3 ramträffar innan så känndes de ytterst rättvist
På ot var de inge snack när det blev spel 3 mot 3.
Jag är glad över andra och tredje periodens spel och på det sätt vi kom tillbaka. Glad över att MPS vaknade till på ett fantastiskt sätt igen efter en tids frånvaro. Glad över bl a Sebbes, Måns, MPS och Landers fantastiska vilja att vinna...osv osv...