Berka: Säger inte foppa till sportbladet att modo hade rejällt med tur ? Men samtidigt ska man väl ha de ibland också :)
Inlägg: 1211173
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Snoop: Har foppa någonsin erkännt att han varit bra, han hyllar alltid andra än sin egen insats trotts att han varit enastående bra.
Som när han sänkte dif på ot i 2:a omgången, då i en intervjuv efter matchen valde att hylla dif-klacken ist. för att hylla sig själv =)
Som när han sänkte dif på ot i 2:a omgången, då i en intervjuv efter matchen valde att hylla dif-klacken ist. för att hylla sig själv =)