Inlägg: 1211224
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
RocknRolf2:
Nu var det dock inte bara "kolan" som visade dålig kvalité i 4 mot 3 i sudden. Hynnings agerande är bland det värsta man sett. Karln somnade i hörnet, han stod verkligen och sov när han fick passningen från Corso. Brynäs spelarna stod ju bara still, noll rörelse. Fattar inte vad seg den mannen kan vara ibland.
Nu var det dock inte bara "kolan" som visade dålig kvalité i 4 mot 3 i sudden. Hynnings agerande är bland det värsta man sett. Karln somnade i hörnet, han stod verkligen och sov när han fick passningen från Corso. Brynäs spelarna stod ju bara still, noll rörelse. Fattar inte vad seg den mannen kan vara ibland.
Redigerad kommentar