1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1211253

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
JimmyH: Jo, det är klart, Hynning börjar komma igång en del med poängproduktionen men för den sakens skull tycker jag ändå inte att han konsekvent ska matchas i spelförande roll i pp. Dessutom har ju Challe matchat Hynning hårt i pp även när han under långa perioder inte producerat nada. Men visst, Hynning kan väl matchas skapligt i pp men inte mest av alla forwards som jag är rätt säker på att det är nu.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
RocknRolf2: Hynning kan sätta dit puckar, helt klart, men han har en tendens att överarbeta allt han gör också. Han är varken trollkarl eller playmaker, han borde nog börja fokusera mer på att skjuta när han väl får pucken, när det ska dribblas och dras så går allt så låååååångsamt så att det nästan är plågsamt att titta på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.