Andersson: Skäms inte för ordet vi när det handlar om Timrå IK. Det finns inga vi och dom. Det finns bara vi. För vi har bara varandra ;)
Inlägg: 1211591
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Skarin: Det är bara det att man riskerar att säga VI vann och DOM förlorade när det handlar om samma lag , och vi ... hmmm . Så vitt jag vet så ska då inte jag ut på isen ikväll ;) Jag väger 71 kg och har svårt med sargdueller .