Inlägg: 1211587
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Andersson: Skäms inte för ordet vi när det handlar om Timrå IK. Det finns inga vi och dom. Det finns bara vi. För vi har bara varandra ;)
'Vi' ( Timrå IK ) klarar oavgjort ikväll.
Redigerad kommentar