RocknRolf2: Äh fy fan vad dååååååliga vi är, fy fan!
Inlägg: 1212018
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Härligt!
Så skönt att Björn Svensson får sätta den. Han jobbar på hårt hela tiden!