Såg inte matchen, men resultatmässigt helt ok. Som sagt: tre pinnar mot FBK/VF på bortaplan helt ok. Lägg till HV borta, så har vi tagit 6 poäng på de senaste tre borta. Respect!
Viktigt också att såväl Snippan som SSK och Rögle höll avståndet eller föll av ytterligare. Brynäs är egentligen ett suglag, så dom stressas jag inte sådär jättemycket av. Ordstävet 'musen som röt' känns adekvat i sammanhanget.
Gött mos! Värva mer Nubben, så ska det nog bli bra till slut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Viktigt också att såväl Snippan som SSK och Rögle höll avståndet eller föll av ytterligare. Brynäs är egentligen ett suglag, så dom stressas jag inte sådär jättemycket av. Ordstävet 'musen som röt' känns adekvat i sammanhanget.
Gött mos! Värva mer Nubben, så ska det nog bli bra till slut.