Knylan: börje brukar få små "skov "då han gör poäng o mål flera matcher i rad jag tror han " började" på ett nytt skov mot fBK fortsatte mot fhc o förhoppningsvis petar han in en retur mot ssk också..han är energisk han Gunnars pojken..
ifjol var börje vass tillsammans med Pyöörälä i slutspelet nu har vi ingen Pyrret men kanske Anger istället "börjar" att vakna till o kan fortsätta med nya delikata målpass till Börje Swansson...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
ifjol var börje vass tillsammans med Pyöörälä i slutspelet nu har vi ingen Pyrret men kanske Anger istället "börjar" att vakna till o kan fortsätta med nya delikata målpass till Börje Swansson...