Inlägg: 1214343
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det är helt klart oroande kring skadorna, samt att Lander och MPS försvinner givetvis. Vi ligger ju inte topp 4 direkt. Det blev lite allt-på-en-gång för att uttrycka sig milt.
Två bortamatcher kvar mot Norr och Syd. Jag räknar inte med några poäng, men vi skulle behöva vinna mot Syd.
Två bortamatcher kvar mot Norr och Syd. Jag räknar inte med några poäng, men vi skulle behöva vinna mot Syd.
Bland backarna kan det vara så illa så att vi har med Sunnqvist på sex (Erixon, Styf och Sonntag frånvarande), inget ont om honom men ändå...