1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1214343

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Är det allvarligt bland forwards så kan vi med maximal otur stå där med nio forwards (Lander, Pääjärvi, Karlsson, Pärssinen och Meunier borta), Anger, Starkov och även Samuelsson inräknade, lagom till omstarten mot Foppa hemma.

Bland backarna kan det vara så illa så att vi har med Sunnqvist på sex (Erixon, Styf och Sonntag frånvarande), inget ont om honom men ändå...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det är helt klart oroande kring skadorna, samt att Lander och MPS försvinner givetvis. Vi ligger ju inte topp 4 direkt. Det blev lite allt-på-en-gång för att uttrycka sig milt.

Två bortamatcher kvar mot Norr och Syd. Jag räknar inte med några poäng, men vi skulle behöva vinna mot Syd.

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Piller, Ambroo! Ge mig piller!
Du är en mörk människa!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.